معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: همزمان با با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س)158 سری جهیزیه به نوعروسان در آستانه ازدواج تحت حمایت اهدا شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "مهدی حجازی مهریزی" ضمن تبریک این هفته به نوعروسان افزود: برای تهیه این تعداد جهیزیه بیش از یک میلیارد و 580 میلیون ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت: کمیته امداد همواره با حمایت‌ از زوج‌های مددجو در راستای تحکیم بنیاد خانواده در جامعه مددجویان تلاش می کند.

حجازی مهریزی، در ادامه خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال 300 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اهدا شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد خدمات این نهاد را در اهدای جهیزیه مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بدون شک همکاری و کمک‌های خیرین و انسان‌های نیکوکار می‌تواند منشأ خدمات مطلوب‌تری به مددجویان و زوج‌های جوان باشد.

حجازی مهریزی تصریح کرد: در کنار حمایت‌های مالی از زوج‌های در آستانه ازدواج، کمیته امداد آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم را قبل از ازدواج به جوانان آماده ازدواج ارائه می‌دهد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا